Kokkolan kummitusmajakka

Kummitukset, henkimaailma, telepatia, psykokinesia, selvänäkö, kanavointi, spiritismi, shamanismi, evp...
Marie
Jäsen
Viesti:

Kokkolan kummitusmajakka

ViestiKirjoittaja Marie » 26 Loka 2008, 17:36

En ole itse käynyt kyseisssä kummitusmajakassa, mutta tiedän, että siellä tapahtuu kauheita: kissoja ja muita eläimiä tapeaan öisin :cry: , poltergeist-ilmiöitä havaittu jo useampi... Kerrotaan, etä monia vuosia sitten nuoripari oli laivamatkalla. Laiva kuitenkin upposi Harrbådan majakan edustalla, ja nainen jäi kummittelemaan majakkaan. Olen kuullutmyös toisen version siitä: neljä miestä ja yksi nainen olivat laivalla Harrbådan edustalla. Yöllä miehet kuitenkin raiskasivat ja murhasivat naisen. Sen jälkeen he heittivät ruumiin mereen. Sen jälkeen naisen haamu on jäänyt kummittelemaan majakkaan. Lisäksi pikkupoika on hypännyt 25-metriä korkeasta majakasta. Kaverini sisko myös oli ollut siellä poikaystävänsä kanssa autolla. Auton ikkunaan olivat ilmestyneet kädet... Mitäs sanotte? Jos tiedätte jotain lisää tästä majakasta, kertokaa ihmeessä!
Viimeksi muokannut Marie, 28 Loka 2008, 16:08. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
"Eteenpäin" - Mummo lumessa "W-h-a-t i-s t-h-i-s?" - Ufo tutkii suklaakarkkia

Marie
Jäsen
Viesti:

Re: Kokkolan kummitusmajakka

ViestiKirjoittaja Marie » 26 Loka 2008, 17:52

Entäs poltergeist? (se tunnetaan saatananpalvojien majakkana, ajattelin vain sanoa...) Ajattelin joku synkkä perjantaiyö mennä tutkimaan :D
"Eteenpäin" - Mummo lumessa "W-h-a-t i-s t-h-i-s?" - Ufo tutkii suklaakarkkia

Phantom
Demoni

ViestiKirjoittaja Phantom » 27 Loka 2008, 21:52

Voishan siellä olla ihan jännä kävästä.....Mutta kysäsehän siltä kaverin siskolta mistä sai hommattua tollasen pikaystävän :alienownage: . Mulla nimittäin nää ystävät vähä vähissä mulkku ku luonteeltani olen.
"Its preparations are concealed, not published. Its mistakes are buried, not headlined. Its dissenters are silenced, not praised. No expenditure is questioned, no rumor is printed, no secret is revealed." JFK

Wildspirite
Jäsen

ViestiKirjoittaja Wildspirite » 12 Syys 2010, 15:48

missä päin kokkolaa tää majakka siajaitsee?? Vois mennä tutkimaan.

Shakkiruutu
n00b

ViestiKirjoittaja Shakkiruutu » 23 Marras 2010, 01:21

Harbådan majakka sijaitsee vanhan satamanlahdella, ainakin näin talven tultua sinne on aika hankala autolla kulkea. Jokseenkin pelottava paikka. Olen myös kuullut tarinan majakanvartian tyttärestä joka pimeinä öinä väläyttelee valoja satamaan tuleville laivoille, näitä juttua on varmasti yhtä monta kuin kertojia. Lähistöllä sijaitsee myös vanhoja huviloita, osa käytössä ja os tyhjillään, käytössä olevistakin suurin osa taitaa olla kesähuviloina. Jossain siellä lähellä on myös "huvilarypäs" hta aavekyläksi olen kuullut sanottavan. Itse en halunnut paikkaa lähteä loppukesästä katsomaan koska seuralaiset olivat saaneet allekirjoittaneen jo jonkin asteisen hysterian valtaan :roll: . Samalla suunnalla on myös nuorisokeskun Elba josta on myös joitain juttuja, ainakin leiriohjaajat tykkäsivät niitä meille pienemmille kertoa. Nekin rakennukset ovat kunnostettu ja ympärivuotisessa käytössä, hieno paikka silti. Ja tosiaan majakan ympäristö on rauhoitettua aluetta, eli siellä kulkevilla maalaisjärki mukana.

https://www.kokkola.fi/osallistu/Kysymy ... yt_mokit_/

Palaa sivulle “Parapsykologia”