Enneunet

Kummitukset, henkimaailma, telepatia, psykokinesia, selvänäkö, kanavointi, spiritismi, shamanismi, evp...
yenn
Alieni
Viesti:

Enneunet

ViestiKirjoittaja yenn » 25 Joulu 2011, 21:54

Olen aivan varma että tälläinen aihe täällä on jo jossain, joten huikatkaa sitten niin tämän voi poistaa ja kirjoittelen sitten oikealle paikalle, en vain nyt löytänyt sitä pidemmänkään etsimisen jälkeen. :o

Näin pari viikkoa sitten todella oudon unen, ja olin jo aamulla sen nähtyäni varma että siinä oli jotain erilaista kuin normaalisti.
Se oli to-pe yö jolloinka unen näin. Ja sanon jo nyt etten missään vaiheessa pelännyt poikaystäväni pettävän minua tms, ainakaan naapurinsa kanssa. En tiennyt edes tälläisen naapurin olemassaolosta!

Näin unta että menin poikaystäväni luokse, tai siis hänen taloonsa mutta johonkin toiseen asuntoon.. menin unessa "poikaystäväni" vessaan, ja löysin lattialta vieraan naisen alushousut ja positiivisen raskaustestin. Tässä vaiheessa poikaystäväni tuli vessaan, ja aloin riehua että mitä hittoa se on pettänyt minua ja vielä naapurinsa kanssa... olin unessa jotenkin todella shokissa ja sekavassa mielentilassa. Kun hätkähdin unesta hereille itkin ja olin jotenkin aivan paniikissa edelleen. Aamulla kerroin unesta ystävälleni, ja pohdittiin että mitä se voisi tarkoittaa, kun en tosiaan ole ajatellut että minua petettäisiin.

No mutta kuinkas kävi...
Pari päivää unen jälkeen poikaystäväni petti minua. Naapurinsa kanssa. En ollut todellakaan ajatellut kyseistä ihmistä minulle uhkana, en edes tiennyt kyseisen ihmisen olemassa olosta kuten tuossa ylempänä jo sanoinkin...

Että sellaista täällä. Ensimmäinen tälläinen unikokemukseni, ja tästä on aikaa nyt 2viikkoa.
*Se mikä ei tapa, sattuu muuten aivan vi***ti...*

yenn
Alieni
Viesti:

Re: Enneunet

ViestiKirjoittaja yenn » 25 Joulu 2011, 21:56

Etsin väärästä paikasta, kopioin tekstin oikealle paikalleen. Pahoittelut. :oops:
*Se mikä ei tapa, sattuu muuten aivan vi***ti...*

Palaa sivulle “Parapsykologia”