jaahas

humanoidien tapaamiset ja niiden yhteydet, joihin minullakin on jo liki 60v kokemus, ja joissa on ollut ueita muitakin silminnäkijöitä ja jopa alan asiantuntijat samalla olen ollut mukana myös tutkimassa muita tapauksia ja antanut mielipiteeni raikua , kun sitä on kysytty . Siitä aiheesta olisi kerrottavaa kokonaisen kirjan -..verran vähintään kolmen kirjan aineisto, mutta en saa sitä yksin ilman taustatukea atk, taitoni ei riitä. mutta kenties saan apua ,kun aika koittaa ja voin olla kertomassa ,mistä kaikki alkoi 6vuotiaana vekarana. mm ----. Puuliiterissä yllättävä kohtaaminen pimeässä, jolloinka luulin , että tapasin satu olentoja, vain ei sen kummempaa, muistan miten , ihoni kihelmöi ja punoitti tuon kohtaamisen jälkeen ja miten humanoidien paha haju oli vielä yölläkin nenässäni ja ja miten pelkäsin jotain ,kun äiti sammutti lampun ja pimeys tuli huoneeseeni.Nuo kolme olentoa olivat käännekohta koko elämässäni, ja se muutti minut hiljaisesta iloisemmaksi ja aloin luottamaan enemmän itseeni ja omiin ajatuksiini ja toimiini, ja että piirrustustaitoni antoi oven omaan sisäiseen maailmaani jossa oli vain minä ja kokemus läsnä, ja jossa kaikki oli mahdollista ilman rajoja.minä piirsin kokemaani ja kuvia syntyi isot pinot papereille ja äidin kauppapaperit saivat aina uuden käytön .Kun lapsi kokee ja näkee ja haistaa ja juttelee satu olennoille , humanoideille ,joissa on fosforimainen valo ,loisto ja jossa silmissä oli viisaus, ja syvä musta portti , toiseen maailmaan , ei sellaisen kokemus ,. sitä ei voi unohtaa koskaan. voi unohtua ja poistua.