Terve vaan! Minä oon ninjani ja oon pyöriny tuolla blogin puolella jo jonkun aikaa. Paranormaaleista asioista eniten kiinnostaa ufot ja maan ulkopuolinen elämä ja muut tollaset jutut Eipä muuta.
Terveppä terve! Rekkasin eilen tänne foorumipuolelle, vaikka tuolla blogissa oon pyöriny jostain joulusta asti. Paranormaalit asiat on kiinnostanu jo pitkään, eniten ufot ja sen sellaset. Asun jossain päin Kainuuta. Tulipa jotain kerrottua.
Tervehdys kaikille vanhoille ja uusille käyttäjille
Olen kohta puolin täysikänen ja olen aktiivinen tutkimaan foorumia ja muitakin netti sivuja.. Joten varautukaan hauskoihin ja vähemmän hauskoihin vastauksiin.. Asiasta vaiheteeksi poikkesin joten keski-suomessa asustelen mutta saa nähä mitä tulevaisuus tuo tullessaan...
Moro ihmiset!!! Oon tällänen kyyjärvellä asuva, -93 syntyny komeamman sukupuolen edustaja... Olen satanisti ja vihaan kaikenlaisia hulluja, etenkin lessuja, pissiksiä ja fruideja... Enkä voi myöskään sietää sellasii idiootteja jotka luulee että satanismi tarkottaa saatananpalvontaa!!! Ja "paranormaalit" (lainausmerkeissä koska kaikkeen on lopulta tieteellinen selitys) ilmiöt kiinnostaa...
master of pentagram kirjoitti:Enkä voi myöskään sietää sellasii idiootteja jotka luulee että satanismi tarkottaa saatananpalvontaa!!!
Niin no satanimia on monenlaista Gootit ja heidän musiikkinsa ,uskontona ja sitten oikeen tätä kunnolla palvomista ja kaikenlaista hörskää negatiivisen kuvan tuo asia kuitenkin antaa vaikka sitä se ei välttämättä olekkaan niin ja ei kaikki yksinkertasesti voi tietää että satanismin voi erottaa saatananpalvonnasta en minkään tiennyt sitä ennen kuin vasta lähiaikoina sillon olin leimannut sen suoraan saatananpalvonnaks nimi on harhaanjohtava.
Moi oon miukku 30-vee kauniimman sukupuolen edustaja. Voin tunnustaa olevani täys pelkuri ja mielikuvitukseni tekee minut välillä hulluksi. Siinäpä sitä...
Olen 27-vuotias Itä-suomalainen työläinen olen pienessä mielessäni kiinnostunut paranormaaleista asioista vaikka en sitä julkisesti myönnäkkään! niin ja olen mies...
Heips kaikille! Olen 17-vuotias opiskelijatyttönen Lapista. Paranormaalit asiat ja kryptozoologia ovat kiinnostaneet minua pienestä pitäen, ja oli ilo löytää aiheeseen liittyvä foorumi ja samanhenkisiä ihmisiä täältä netistä.