Ja nyt toi kamu ei oo kiinnostunut, ja mä muutin tänne Saloon, niin sitten huomasin että meijän luokkalainenkin tykkää kaikesta paranormaalista, ja yhtenä tylsänä päivänä (eli edellispäivä) tulin tänne ja tänään päätin rekisteröityä (;; 

Aqua vitae kirjoitti:slipknotrulez kirjoitti:Minä kiinnostuin varmaan... Enpä tiedä! Jostain se vaan lähti... Mun perhe on aina kyllä torjunut mun paranormaalin kiinnostuksen: "älä käy sellaisilla paranormaaleilla blogeilla!" "Ei kummituksia ole olemassa" jäkä jäkä... Mutta minä pidin pintani ja nyt he hyväksyvät sen. Ainakin vähän paremmin.
Samaa huttua täältäkin sai kuulla. ;] Äiti luulee, että minusta nyt tule joku kouluammuskelija.
Aqua vitae kirjoitti:slipknotrulez kirjoitti:Minä kiinnostuin varmaan... Enpä tiedä! Jostain se vaan lähti... Mun perhe on aina kyllä torjunut mun paranormaalin kiinnostuksen: "älä käy sellaisilla paranormaaleilla blogeilla!" "Ei kummituksia ole olemassa" jäkä jäkä... Mutta minä pidin pintani ja nyt he hyväksyvät sen. Ainakin vähän paremmin.
Samaa huttua täältäkin sai kuulla. ;] Äiti luulee, että minusta nyt tule joku kouluammuskelija.

Shakaali kirjoitti:Mulle vanhemmat toi mielellään ufokirjoja sun muuta kirjastosta. Tosin faija hienovaraisesti toi joskus mukana mm. paholaisen asianajajan, minkä luin myös mielelläni.
OSITutkimusseura kirjoitti:Toivottavasti sait joskus luettavaksi Noidan Käsikirjan? (Ehdottomasti yksi parhaista nuoruuden ajan lukemisia tämän genren osalta!)
Palaa sivulle “Muut selittämättömät asiat”
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 3 vierailijaa