Viestiä Taygetalaisilta

Kummitukset, henkimaailma, telepatia, psykokinesia, selvänäkö, kanavointi, spiritismi, shamanismi, evp...
Andromeda
Ylläpitäjä
Viesti:

Viestiä Taygetalaisilta

ViestiKirjoittaja Andromeda » 10 Tammi 2020, 15:36

https://youtu.be/Zya_4tnQaXs
Viestiä Taygetalaisilta: Milloin Ihmiskunta pääsee avoimeen ET-Kontaktiin.

Katsoin videon, sain linkin tänään whats upin kautta.
Suurinpiirtein näyttäisi olevan info kohdillaan, mitä olen omien lähteitteni kautta saanut tietoa.

A MAN OF A TIME STORM
Jumala

Re: Viestiä Taygetalaisilta

ViestiKirjoittaja A MAN OF A TIME STORM » 12 Tammi 2020, 10:06

Tässä saman kaverin uudempi video reptiileistä, ym, ihan mielenkiintoista, tiedon todenperäisyyttä on vaikea arvioida koska kyse on henkisyydestä, sen nousemisesta mistä olen samaa mieltä.
Mutta itse suhtaudun tähänkin yhtenä tietona, en ainoana, vaan osana tiedosta.
https://www.youtube.com/watch?v=EBkvDXpEQC0

Andromeda
Ylläpitäjä
Viesti:

ViestiKirjoittaja Andromeda » 12 Tammi 2020, 19:39

Aika samanlaista infoa olen saanut myös omista lähteistäni. Viidenteen tiheyteen noustaan kuitenkin neljännen kautta, ei siis suoraan viidenteen. Ihmisellä on todellakin ns. liskoaivot vielä olemassa. Tuosta erimieltä että Viidennen tiheyden Plejadilaisilla olisi edelleen reptiiligeenejä. Itseasiassa itsellä tieto että olisivat hieman ylempänä kuin viidennessä tiheydessä. Nimittäin jos kerran meille on tulossa tuo kristallipohjainen 12-kierteinen DNA tämän 2-kierteisen hiilipohjaisen tilalle. Eikö ylemmissä tuo ole jo silloin aktivoituna. Oli tuossa paljon asiaa mistä voin olla samoilla linjoilla. 3/5 osaa ihmiskunnasta kun on heränneitä tai valaistuneita, vetävät he muut mukanaan. Toki tässäkin toiminnee tuo karmanlaki eli tämä rikkain 1% siirretään kehitystään vastaavalle planeetalle tällöin.
Tuo 13 linjaa johon viitattiin, siitä voi lukea Fritz Springmeier:in kirjasta13 th Bloodlines of Illuminati. Taitaa löytyä netistäkin ja ehkä täältä foorumiltakin jotakin aiheesta.
viewtopic.php?f=41&t=3487

A MAN OF A TIME STORM
Jumala

ViestiKirjoittaja A MAN OF A TIME STORM » 13 Tammi 2020, 09:51

Kyllä tuossa tieto korreloi paljolti ja paljon myös minulle uutta tietoa, tietenkin se vaatii venymistä uskomusrajojensa ulkopuolelle mitkä meihin on rakennettu opetuksen kautta jotka on siis se taakka estäen henkisemmän nousun, olen aika tieteellisellä maailmankuvalla yli 50v mennyt ja tällaisen jutun olisin vuosi sitten jättänyt kesken vähemmän uskottavana, koska pidin kaikkia humanoideja vain tietoisuuden tasolla olevina jotka valtaa tietoisuuden kun ilmaantuvat.

En tietenkään jätä näkemystäni missä humanoidit ovat tasoltaan henkisiä ja vain tunkeutuvat ihmisen ylempiin henkisiin keskuksiin vallaten ne yhteyden aikana syöttäen mielikuvia tapahtumasta jossa nähdään ufo ja mahdollinen humanoidi, pidän edelleen tätä yleisimpänä lähiyhteytenä koska pitkien matkojen vuoksi tänne ei pääse kehollisessa muodossa humanoideja, tämä ei kuitenkaan ole ihan selvää hyvin tieteellisesti pitkällä oleville negatiivisille roduille, kuten tuossa sanottiin Dragoneista jotka ovat uusien sivilisaatioiden orjuuttajia sekä heidän intohimona on genetiikka ja sen muuttaminen niin että se vastaa osaltaan heidän lisko genetiikkaa, tässä on se tosiasia että tieto rodusta on kentässä ja tämä vaatii selvitystä voisiko he tulla sen kautta tänne, tästä alempana, tuossa videossa puhuttiin vain kehoon astumisesta missä liskoihmisen tietoisuus kuitenkin asustaa, oli miten oli selvitän tieteellisesti tätä nyt.
Tämä kaveri myös mainitsi humanoidit jotka ei enään tarvitse kulkuneuvoja, vaan matkaavat mertaalikeholla, he eivät myöskään tarvitse enään kehoa, he olivat yli kuudennen tiheyden olentoja ollen henkisesti Dragoneja huomattavasti edellä.

Olen tainnut tavata heiksi luokiteltuja dopermannitapauksessa. Tuossa tapauksessa katosi myös silminnähden aikaa, pimenevä ilta pimeni hetkessä heidän poistuessa, tapaus on edelleen minulle käsittämätön, he ilmaantuivat tiivistyen samalla kun laskeutuivat alas hissin nopeudella taivaalta keskellä metsää. Olen myös nähnyt useasti kuolleiden haamuja, mutta ne ovat kuolleiten ihmisten energiaa ja sen tunnistaa haamuiksi, ne ovat aivan erillaisia, näky voi olla niissäkin niin voimakas että näen kuin ihmisen joka on kauempana, tästä en kerro nyt enempää muuta kuin sen että he ovat joko surmattuja tai traakisesti kuolleita sekin tulee tietona, tämä kyky on kuitenkin vähentynyt, eikä se haittaa minua koska olen tutkija enempi.

Nyt sekin että negatiivisiä, liskoihmisiä tavallaan on inkarnoituneina osaan ihmisistä, kuten Icke on jo vuosia tästä puhunut selveni tämän videon kautta uskottavammaksi, miksei ja tiedän että suurin osa tieteellisemmin suhtauvista pitää edelleen tätä juttua pelkkänä huuhaana koska heillä ei ole tietoa esim. DNA:n ihmeellisyyksistä, Schumannin resonanssin vaikutuksesta esim. DNA:han sen luodessa elämää tyhjästä, tai sen puutteen vaikutuksista, tai kuinka laservalo muuttaa DNA:ta toiseksi jossa salamanterin solujen läpi valaistiin laservalolla sisiliskoa viikon verran, sisilisko synnytti sen seurauksena salamanterin mikä ei ole mahdolista meidän tieteen mukaan, tai vanhoja sukupuuttoon kuolleita eläimiä voitaisiin vastaavasti herättää henkiin toisen eläimen kohdussa tai kun tuossa jutussa mainittiin Dragojen ilmaantuneen tyhjästä, kukaan ei tiedä mistä ne on tullut, joten nekin on voineet tulla vastaavalla tavalla ja tällöin tieto koostumuksesta on saatu monistettua lähdekentästä, kuulostaa hullulta, joku vain synnyttääkin dragonin kun hänet siepataan vain henkisesti, kaukaa haettua mutta näyttää olevan tietojeni perusteella ehkä mahdollista koska Schumannin resonanssi avaakin yhteyden lähdekenttään tai lasrvalolla läpivaloistu DNA kopioituu, tai kun yritettiin samantyyppisesti kehittää viljalajeja niin syntyikin sukupuuttoon kuollut vahvempi lajike joka eli miljoona vuotta sitten ollen se alkulaji, näitä ei kuitennkaan haluta markkinoille tuhoamaan hyvin alkanutta geenimanipuloitua ruokaa, jossa on isot bisnekset, tai siitä että kerran yhdessä meditoineet yhdistyvät aivo ja sydänkäyrien osalta näkymättömän lähdekentän kautta, meditointi luo harmonian mikä mahdollistaa yhteyden, ilman harmoniaa ei synny yhteyttä, mutta jo rakkaus on harmonia, jne.

Noihin DNA muutoksiin täytyy palata vielä monesti, pidän mahdollisena tuota Andron mainitsemaa 12 kierteistä kristaallipohjaista DNA:ta joka muuttuisi kosmisten muutosten johdosta avaten uuden kentän josta tulee uusi korkeampi tieto DNA:lle, kykenihän pelkä lasrvalo muuttamaan DNA:ta.
Sitten en oikein käsittänyt miksi Tämä kaveri puhuu viidenteen tiheyteen nousemisesta, käsitin kyllä että henki nousee viidenteen ja keho DNA muutoksin muuttuu neljänteen tiheyteen. Kehohan on nyt kolmannessa tiheydessä ja henki, tietoisuus neljännessä suurimmalla osalla?

Yksi isompi oikaisu löytyi, van allenin vyöhyke on navoilla heikompi ja sen läpi pitäisi ihmisen päästä myös kuuhun hitaillakin avaruusaluksilla ilman kuolemaa, taas nopeilla ufoilla jos jollain on, niin niiden nopeuden tähden säteily jää merkityksettömän pieneksi suoraan van alenin läpi mentäessä, tosin ufojen on kerrottu tulevan maan päälle napojen kautta. Koska säteilyn määrä on aika * säteilyn voimakkuus.

Palaa sivulle “Parapsykologia”